Hultsfred dag 2

Nu sitter jag vid Erikas kusins dator igen.
Gårdagen var överlag bra eller vad man ska säga. Lite konstiga människor och vissa saker man skulle kunnat klara sig utan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om människor längre faktiskt. Kommer en annan sida fram hos alla då man druckit? Eller är det bara vissa som en klarar av att stå emot trycket på hur man ska vara så man handlar på ett helt annat sätt?

Blev i alla fall att åka bil till Metropol vid 9 tiden för att se Markus Krunegård, Looptroop Rockers och något annat band. Även en hel del drickande med förlorade pengar som jag inte fick tillbaka från en bartender som kan gå och gräva ner sig.
GICK tillbaka vilket tog ca 1½ timma men stannade då hos Kim till klockan 5 ungefär och umgicks med hans kompisar eftersom Kim i egen hög person hade däckat.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för ännu en kväll. Denna dag blir det leopardklänningen! Moahaha.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0