2009-12-07

Idag så har jag varit på en förskola där jag tidigare var på intervju. Barnen var helt underbara och roliga. En flicka stenglodde på min ögonbrynspeircing, men hon vågade inte säga något. Det slutade i alla fall med att jag tog ut den och att hon fick känna, även på mina örhängen. Sen var allt frid och fröjd igen typ, haha. Ska dit imorgon igen och gå runt på de olika avdelningarna eftersom jag ska sätta upp mig som timvikarie på alla avdelningarna då dem inte hade så många.
Jag har även varit hos läkaren men medicinen jag skulle hämta ut var slut, så ja.. Jag ska tillbaka till apoteket imorgon.

Jag måste bara berätta om helgen också. Jag var här hemma med Chris först på kvällen och vi pratade lite skit osv. Sedan kom Lisa förbi och vi gick ner till Morella, Briggen och Harrys.

På natten när Rei och jag kom hem så frågade han om jag gått och förlovat mig. Jag fattade ingenting och frågade vad fan han snackade om. Han pekade då på min ring som jag fick av min lillebror i studentpresent, och jag jaaa, vad är det med den? Jag har den ju på höger för att det inte ska se ut som en förlovningsring you know. Men så sa han att man visst hade den på höger. Vi satt där ett tag och jag gav mig inte för att jag visste att jag hade rätt. Rei hade ju fel men han gav sig inte heller. Så tillslut så sa jag att om han hade rätt ska han fan få frukost på sängen i en vecka. Och ja, det slutade med att vi somnade på soffan men dagen efter måste puckot ta upp det igen trots att jag hade glömt det.
Så jag ringde helt enkelt till mamma, satt på högtalaren och frågade och jo men visst, JAG hade RÄTT. Och ni anar inte hur bra det kändes att se en förlorares ansikte som bara lös av förnedring av att ha fel, haha.
Rei fick höra det hela dagen igår bara för att han skulle fatta, jag har ALLTID rätt, även när jag har fel (vilket jag inte hade denna gång)
Ja, men det jag ville säga var i alla fall att JAG HADE RÄTT och att jag är en grymt dålig vinnare, och förlorare, men jag älskart!
Moahaha

Ja i alla fall, nu ska jag i alla fall fortsätta att kolla facebook och skriva på ett annat inlägg som helt enkelt heter 100 saker om mig, hoppas ni kommer få en trevlig läsning då jag skrivit klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0