Alla hjärtans helg

Besök gärna erika om ni vill läsa lite med på www.ewicaaa.blogg.se eftersom jag sitter vid en laptop och skriver..
Tänkte i alla fall ladda upp lite bilder och så från hela denna helg och kanske lite från innan med eftersom jag har ny mobil och nytt nummer OCH nya bilder.

Fre

>Re åkte till Stockholm för andra gången på väldigt kort tid för att denna gång gå på brölopp, ett prölopp som han även kom försent till, haha

>Ida, Amanda och jag drog då och bowlade och firade lite att vi fått lov.

>Tog en lunch på Morella, förövrigt en fresch tallrik på bilden, haha

>Drog hem och satt och spelade Sims2 resten av kvällen.

Lör: Erika kom och vi åt på China med Ida. Gick sedan förbi Morella och lekte lite med Belinda för att sedan gå hem till Re för att se på Fäbojäntan. Satt och drack lite, lyssnade på musik, umgicks och dansade och drog sedan ner till Morella för dans. Ida åkte hem och Erika och jag gick och åt mackor hemma hos Re för att sedan sätta på Twilight. Jag däckade och Erika låg tydligen vaken och pratade med mig som pratade i sömnen. Haha.

Sön:

>Erika fick för sig att göra nytta genom att diska allt som fanns, städa micron, vika påsar, slänga saker m.m. Jag satt och filade naglarna men började hjälpa henne istället så jag tog täten med dammsugning och torkning av golv och bord m.m. Fett snyggt blev det, till slut.

> Missade att ta en "före bild" men här är en "efter bild" i alla fall. Rent så det skiner om det!

> Och ja, det är mina saker överallt..

> Ärkan varvade ner och var riktigt nöjd över resultatet av städnigen hos en 30åring som inte klarar det själv enligt henne, haha

> Och vi älskar högtalare, både att dansa på och att sitta på!

>Bulan och jag GICK till Willys och handlade fika för att sedan GÅ till ishallen och kolla på minihokey eftersom hennes lillebror spelade. Fett söta var dom i alla fall! Även cred till alla fall, tacklingar samt slagsmål, haha.

> Haha, älskar stilen på lillkillen på planen. Efter detta började vi frysa så Ärkan och jag gick upp och satt oss på fiket och somnade vid bordet. Tror dock Västervik vann med 13-6.

> Re kom hem från Stockholm och kom och hämtade mig vid ishallen. Åkte hem och lagade mat och fick en alla hjärtans dag present. En jättefin Orrefors skål och en ros, rosen var dock död sen ett dygn tillbaka eftersom det tydligen var vattenbrist i Stockholm, men jag klagar inte för det.
Vi åt, la och och kollade på en film och somnade då jag satt på TVn. Vaknade, tog tag i våra liv och gick och la oss i sängen vid typ 3.

> Fett söt och trött. Don´t kill me for the pic.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0