Söndagen

Halvseg idag alltså, druckit nervgift tre dagar i rad i stort sett. Börjar sakna Re så inåt helvete nu alltså. Tur att han kommer hem ikväll.
Just nu sitter jag och ska försöka skriva lite CV och jobbansökningar. Måste komma igång med det nu känner jag. Satt och skrev ett bra över nätet men då blev det något fel så allt försvann och stängdes ner. Så det blir nog inte att skriva ett nytt idag..
Nu i helgen har jag varit med kompisra, på club 9, umgåtts och städat lite i Re:s lägenhet. Dammsugat och torkat lite i vardagsrummet, tog lite disk med. Shittans vad duktig jag är!
Nu tänkte jag traggla igenom mig min läxa tills imorgon om alkohol, kuuuul.

Slänger nog in ett inlägg senare med, om mitt illamående försvunnit då, haha.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0