2009-11-01

Ny månad - nya möjligheter. Eller?

Nu har min Rei legat och sovit på soffan, som vanligt, i snart två timmar så tror det är dax att släpa in honom till sovrummet efter detta inlägg.
Igår så var jag ju som sagt ute och gick en promenad utåt Kulbacken och runt vid husen för att sedan gå tillbaka och ta oss en runda bland krogarna och människorna där. Jag kände mig som en pensionär, vilket Roger även påpekade så jag bara undrar, börjar jag bli gammal?
När vi gick förbi Mc Donalds sa jag något i stil med: Haha och där står tre fjortisar som inte kommer in på krogen utan hänger här utanför istället som på valborg, enda skillnaden är att dom är typ 100 gånger fler då..
Sen har jag varit hemma och SYTT tidigare på kvällen för att jo, för att jag TYCKER OM DET, haha. Pratar även hellre med människor i "övre ungdomen" typ 30, hellre än jag pratar med någon på gymnasiet. Tar hand om mina växter här hemma vilka jag ungefär en gång i veckan plockar bort vissna blad m.m. på. Jag gick även in på en bar igår i en stor stickad tröja och stans snyggaste frilla som kom till efter att Rei skulle massera min nacke tidigare på kvällen.
Hm, kanske ska skriva mig en lista snart på saker jag gör som även min mamma och mormor gör, då kan jag nog fastslå ifall jag behöver backa tillbaka lite så jag börjar bete mig som en 19-åring igen, haha.

Idag sov vi till typ två eller tre vilket kan förklaras av att vi somnade vid sju, lyckat.
Rei och Jonathan släppte sedan av Bell och mig så vi kunde terra WIllys lite. Bell var så duktig och fick sitta/stå i vagnen och hjälpa till att plocka i och ha koll på varorna. Hon ville dock INTE köpa salamin till Reis pizza men däremot så ville hon ropa efter Keson som vi först inte hittade, haha. Hon är skit rolig!
Hon ville även strippa eftersom hon upptäckt hur kul dragkedjor är, problemet var ju att jag redan tagit av henne alla ytterkläder så hon hade bara en långärmad med dragkedja kvar, den åkte ner ett antal ggr så halva Willys har numera sett sig en glimt av Bells mage.
Att tillsäggas är också att pizzan blev gudomligt god! På pizzan blev det överdrivet många champinjoner, grön paprika, ionlagda vitlöksklyftor, tomat i skivor, lök och ost och ja, salami på ena halvan då med.



Ja, jag är medveten om att jag kan vara lite smått ondskefull ibland men jag bara älskar denna bilden.
Och Rei älskar bara soffan... Tur att vi står ut med varandra i alla fall :)

Imorgon:

- Titta efter fler jobb
- Tvätta
- Ev. hämta in lite höstutstyrsel som jag kan göra fint med här hemma
- Grovstäda + dammsuga

Najt najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0