2009-11-04

Nu har jag pladdrat klart med Älin, hon fick agera klädråd vilket både hon och Rei var dåliga på och hon fick även vara med under min resa då jag rengjorde en flaska.
Jag har i alla fall packat ner sju par trosor på min fyra dagars tripp, kan ju vara bra ifall jag råkar kissa på mig eller något, haha.
Rei går omkring här och filosoferar och pratar med någon, kanske är det mig?

Ja imorgon blir det i alla fall att åka till Linköping till Älin och inviga hennes nya lägenhet! Skulle vilja åka till IKEA med och köpa lite småsaker och julgrejer. Och kanske en till tröja i annan färg som den jag köpte på Gina Tricot förra veckan. Har förresten inte lagt upp några bilder på några av kläderna men det kommer väl det med om ni vill.

Älin har förresten inte internet och datorn jag har nu kommer Rei snart tatta och packa ner inför imorgon då han också ska åka iväg, fast han drar till Stockholm och någon mässa. Så HAN som inte använder internet, HAN ska få internet, bah! Visserligen hans dator jag sitter vid nu, och internet.... Men i alla fall!

Hittat jättebra musik med dom jag fixat över till min bärbara hårdisk, för den ska i alla fall få följa med mig!

Nej nu ska vi irra omkring lite till och typ göra något, törstig som fan är jag, har druckit en massa de senaste timmarna men det hjälper inte för jag är sinnes sugen på coca cola, och det har vi inte.. Kommer springa uppe halva natten och kissa!

Nu ska jag förföra min pojkvän eller något, ha det bra så ses vim TIDIGAST söndag kväll! :)

Puss Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0