Halloween

Kalla mig tråkig eller vad som men idag hade jag ingen som helst lust att gå ut eller ens anstränga mig. Såhär har det varit den sista månaden nu. Jag har suttit hemma själv denna helg och sytt och pysslat lite. Tycker det är skönt så nu undrar jag, börjar jag bli gammal? Haha

Pratade en del med Ro igår så vi ska nog snart gå ut och ta en promenad, förbi genom stan och titta lite, haha. Inte alls mobbat!
Tittade på en film nu med där Simon Barker (Jane i The Mentalist) spelade huvudrollen, någon skräckfilm från 2005 som var gaaanska lik Dawn of the daed, med andra ord, ganska underhållande under vissa perioder!

Tänkte slänga upp en grymt het bild på mig som togs hemma hos mamma förra helgen! Ungefär såhär brukar jag se ut när jag inte gjort mig iordning, fråga Rei och mina kompisar;)


"Utseendet är inte allt"

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tycker att du är fett snygg iaf xD

2009-11-02 @ 19:48:09
URL: http://incredible.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0