25/9

Sitter ensam här hemma, som vanligt. Jag vet att jag är i fel vecka att skriva egentligen för det är nu som mina hormoner älskar att förstöra mig och mitt humör.
Igårkväll var det inte kul, inte alls. Jag hatar att tveka och jag hatar att få tvekande svar tillbaka.
Idag hade jag tänkt att fixa massor men jag har verkligen ingen lust, helst skulle jag bara vilja försvinna en stund tills jag mår bättre igen.
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, känner inte för att sitta själv här i lägenheten om jag fortsätter må såhär, men hittar jag ingen som vill göra mig sällskap så finns det väl inte så mycket att göra åt det.
Rei jobbar ju som vanligt och går runt nio och kommer hem runt 3-4..

Imorgon blir det i alla fall att vara här och drick lite vin, äta något och prata & umgås med Älin, Erika, Tintin och Jimmy. Får se om någon annan hänger på också.
Eftersom jag ska köpa allt att äta tills kvällen så har jag ju något att sysselsätta mig med under morgondagen.

Ska bli kul att träffa Älin och Erika, inte träffat dom på hur länge som helst!

Nej nu ska jag se slutet på förlossningskliniken och sen göra något som rensar tankarna.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0