2010-08-15

Nu är vi hemma igen efter helgen i Stockholm.
En kort sammanfattning om helgen:
Fredag

- Ett stopp på Hageby Centrum vilket jag verkligen rekommenderar att besöka! Jättefräscht och fint med många affärer och bra mat.
- Fika hos Jacob och Klara för att sedan åka hem till som vi sov hos.
Lördag
- En kort shoppingtur i Uppsala där Rei och Olle satt och fikade medan jag sprang i affärer.
- Bröllop i Östuna kyrka med fest på Uthgård tills klockan 1 och jag var helt slut av värmen!
Söndag
- Formex mässan där jag också höll på att somna, så mycket saker! Visst, jag 'r köpgalen annars men här fick man inte handla så jag blev bara sååå trött av alla intryck och montrar. Fick dock 2 silverringar med mig hem, gratis! Eller jo, vi köpte tidningar, diverse Plaza, Interiör, Café och Elle, 10 tidningar för 110 kr!
- Övningskörde ut från Stockholm tills Nyköpings bro, bytte av för att sedan köra igen från Norrköping och hem.

Bilder orkar jag inte lägga in nu utan dem kommer någon gång framöver istället!

Nu ska jag gå och laga mat så vi har något att äta till lunch imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0