Jag vill köpa min nya cykel nu!


Ahwanee 28"

Stabil stadscykel med fotbroms,Shimano navväxel och Shimano navdynamobelysning. Rostskyddad kedja.
Ram: Stål
Ramstorlek: 51 cm
Framgaffel: Stel, stål
Antal växlar: 3
Bakväxel: Shimano Nexus
Växelväljare: Shimano, vrid
Vevparti: Prowheel, alu
Vevlager: CH-52
Styrlager: Stål
Styre och stam: Alu
Framnav: Shimano navdynamo
Baknav: Shimano Nexus
Frambroms: V-broms
Bakbroms: Fotbroms
Kedja: KMC antirost
Sadel: Biltema
Fälg: Alex, dubbelbottnad
Däck: 700Cx38
Pedaler: Wellgo
Lyse: Navdynamo
Vikt: 18 kg
Övrigt: Skärmar, pakethållare, stöd, belysning, korg, ringklocka.

Nu hoppas jag verkligen inte att den är slut när jag väl kommer dit! Jag har väntat hela sommaren på en ny cykel och då jag väl ska köpa den blir jag sjuk men snart så, snart blir den min! Moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0