Diverse nytt i köket






Då nästan alla våra kryddor dog för ett tag sedan p.g.a. ett stort angrepp av ohyra så slängde vi alla utom två.
Härom dagen var jag därför på Blomsterlandet för att kolla efter lite nytt och fick med mig paprika-plantan hem som jag älskar! Så färggrann och fin. Köpte även två krukor i samma serie fast i olika storlekar. Den stora till paprika-plantan och den lilla till chilin!
Chili-plantan ska dock ett få stå kvar ute ett tag till då den fått löss, IGEN.
Ljusstakarna köpte jag någon dag senare då jag med jobbet var inne och kollade på Blomsterlandet igen. Har kollat på dem innan men hittade dem nu i REA-hörnan så köpte dem för 19.90/st!

Nu ska vi bara hitta ett nytt, snyggt köksbord, tillhörande stolar, sätta upp våra tavlor i grönt och (i alla fall enligt mig) någon gång i framtiden köpa ny spis och köksluckor. Sedan ser det bra ut. Det var väl knappt något, eller hur? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0