Astrid Lindgrens Värld - Höstmarknad

I söndags tog vi oss en tur till Astrid Lindgrens Värld och höstmarknaden tillsammans med Jonathan, Belinda, Theo och Adrian. Här kommer bilderna från dagen!


Bella började med att lägga av sin alldeles egna grimage...


...för att sedan stå och tjuvtitta på Rasmus och Paradis-Oskar.


En rätt ung Paradis-Oskar?


Efter typ 40 minuters konstant frågande och tjatande om den mytomspunna Pippi gick vi hem och letade efter henne...


... Vi letade där uppe...


... och vi letade där ute på Pippis balkong...


... men det enda vi hittade var Adrian som stod där nere...


... och de där fulgubbarna som kom smygandes... (Rei och Jonathan)


... så vi gick och red på Lilla Gubben istället.


Pippi hade planterat lite morötter såhär i novembervärmen...


... och Adrian tyckte Belinda såg rolig ut där uppe på hästen.


Den absolut sötaste bilden på Adrian jag tog på hela dagen!



Belinda ville klättra lite, precis som de stora barnen gjorde.


Vi gick till slut vidare och hittade en rätt ful Pippi i ett litet hus där hon köpte godis.
Ungefär 5 minuter efter denna bild utbrast Belinda: Jag måste tissa!
Belinda under armen på pappa och så la dem av - till andra sidan ALV - haha!


Jag fick "lite" tid för mig själv då en var och bytte blöja, en kissade sin dotter och den tredje kissade sig själv så jag gick och kollade lite själv medan jag väntade.
Denna välgjorda uggla var utskuren av en motorsåg! Jag som knappt kan dra ett rakt streck med en penna..


Då alla varit på toan så var det dax för hemfärd och efter säkert 10 pepparkakor så slutade det såhär, alltså varmt, skönt och tyst.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan tänka mig att ungarna hade jättekul :D

2010-11-11 @ 12:49:47
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

Åh, vad mysigt det ser ut att vara! :)



Unika & personliga bloggdesigner, nu till sänkt pris!

Kontakta [email protected]

2010-11-12 @ 12:54:15
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0