Another purple day

Hemsk uppdatering, I know.
Hur som så har jag varit hemma idag, utan att göra ett smack. Eller jo, jag snoozade i 2½ timma tills mamma ringde och jag vaknade på riktigt.
Sedan har jag kollat lite resor med.
Nu ska jag nog börja med maten snart, vad vet jag inte men något som gör mig mätt i alla fall.

See you another day.

Och just det. Imorgon ska jag ha lila på mig. Följer strömmen och bär lila för att visa att jag anser att alla är lika värda, och hedra de pojkar som tagit livet av sig p.g.a mobbning och utfrysning i skola och hem då de var homosexuella.
So, see you tomorrow in purple!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 27 oktober är den lila dagen, inte imorgon. :)

2010-10-19 @ 19:42:19
Postat av: Elin/Älin

Mitt namn kom visst inte med i min kommentar. :P

2010-10-19 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0