Nagelmålarverkstan

Har totalt glömt bort/förträngt att ta bort nagellacket för att sedan lägga på nytt. Lite sent att börja styra med det nu tyvärr.
Förra veckan kom i alla fall Bellan hit och visade bistert upp sina händer och berättade att nagellacket jag lagt på någon vecka tidigare var botta nu.
Hon gick bort till hyllan där hon uppenbarligen lärt sig att jag förvarar mina små färgglada skatter och bad mig ta ner dem så vi kunde måla på nytt. Hon gick sedan och satte sig på golvet, tog en tidning och la den på benen för att sedan lägga upp händerna på den - precis som bad henne göra sist, haha.
Sedan valde hon vilken färg (läs färger) hon ville ha och resultatet blev såhär:

De supersnygga naglarna!
Mörklila, korall och röd på lite slumpartat valda fingrar, eller ja, hon valde ju själv vilken färg som skulle vara på vilken nagel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0