2011-04-28

Igår kväll kom jag hem från Trollhättan där jag varit under natten för att besöka högskolan jag tillhör. Jag började med att försova mig vilket ledde till en del glömda saker, smutsigt hår och dåligt humör och slutade med schampoo och balsam-jakt på hotellet och lite shopping i köpcentret mitt emot.

Reinaldo har börjat bli en jäkel på att stänga av larm i sömnen, först mitt i förrgår (vaknade av min klasskompis som ringde och frågade om jag kom snart) och nu i morse igen. Då var det dock hans egna larm - gäller att variera sig lite tycker väl han.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på idag - kanske gå ut i blåsten, kanske spela Simcity, kanske fiska, kanske lära mig yoga. En spännande dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0