Grattis på födelsedagen Reinaldo!

Nu ska jag snart iväg och klippa mig, lite nervös faktiskt då jag så sällan gör det! Efter det ska jag hem och städa och slänga ihop en fusktårta, jag har köpt färdiga marängbottnar eftersom vår ugn lutar så det därför inte går att göra jämnt platta saker, haha. Testade en annan gång, fan vad ledsen jag blev när jag fick se resultatet! Ena sidan typ 10 cm tjock och andra 10 mm och jätte bränd!
På tårtan ska det var bär, frukt och grädde. Mums!

Grattis älskling på födelsedagen!




Kommentarer
Postat av: Elly- mamma till Leon

jag förstår hur du menar, o dedär med att du fick moderkänslor osv, det fick jag med precis innan jag blev gravid, men det går inte att jämföra med dem moderskänlor/instikter jag fick när jag väl blev mamma. Fast de kanske känns som de.

O jag tycker inte heller att man ska skaffa barn vid t ex 14 årsåldern. och jag tycker också att man ska ha flyttat hemifrån osv, men allt det som jag tycker kan jag inte skriva om så öppet för jag vet att folk i mig omgivning tar illa upp då.

så jag försökte skriva så lite "åsikter" som möjligt :)

2011-01-25 @ 16:12:26
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0