Hår och shopping


När vi sist var i Norrköping så hittade Reinaldo en tröja som han tyckte jag skulle ha. Han såg den på en affish inne på Gina och sa: den borde du köpa, det andra var sådär. Så ja, vad gör man? Jo jag letade självklart upp den där tröjan, i samma färg som modellen hade, gick in och provade den för att sedan kunna säga: Okej, fattar du nu att den sitter annorlunda på en modell som är 190 cm och väger 50 kilo? Men vet ni? Den satt helt okej på mig med trots -20 cm och +*0 kilo, de ni!
Dock skulle jag sagt att den var ful för Reinaldos egomätare steg med minst 100 och resten av dagen gick åt till att lyssna på att han "faktiskt borde bli en personal shopper"... Haha


Okej, om vi säger såhär: jag ser ut som en gödad hippie.
Anledningen till att denna bild togs (och säkert 15 till) var för att få en bra bild på allt hår jag gått och dragit på mig. Har det dock nästan aldrig utsläppt då det efter en dag ser ut som Första världskriget i tovningsfabriken.


Och där får ni en bak-bild med. Resten av bilderna vet jag inte hur han fick till. En tog han nerifrån och på något sätt inbillade han sig att den skulle bli bra! HAHA, den får ni INTE se!

Tog även flera bilder på Rei, men dem gjorde vi en deal med - jag får ha kvar bilderna om jag inte lägger upp dem här - men samtidigt, han läser ju inte min blogg! Moahah

Kommentarer
Postat av: esra lea

Guud så fint hår du har!!

2011-01-10 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0