Medförfattargalen?

Jag skrev för ett par månader sedan om en sak jag, en kompis och mamma gjorde för ett par år sedan. Jag ringde upp ett telefonnummer ur boken Den som inte tar bort luddet ska dö. Vi ringde på en annons som var med i boken men det var inte riktigt köparen som svarade - det var medförfattaren!
Nu härom dagen gjorde jag en liknande sak. Jag satt uppe mitt i natten och läste ut boken Pittstim. Längst bak fanns en kort beskrivning om varje författare, en beskrivning dom själva skrivit. Läste en som jag fastnade lite för, han hade skrivit som en kontaktannons där han sökte en kvinna som älskade att massera hans fötter, älskade hans hår på bröstet osv. Han var även 20+ (typ 29 egentligen).

Så, jag satt mig helt enkelt och sökte lite fint på facebook och fick en träff, skrev ner ett mail och frågade om framgångarna vad gäller sökandet av fru - idag kom svaret:


hahaha

Hej Sarah!

Ja, jag var dum nog och skrev inte ditt min riktiga mejladress. Den i boken var bara en hitta-på-adress., så jag är lika nyfiken som du, undrar om någon har mejlat. Annars så har en annan Baris Kayhan fått massa konstiga mejl :)

Vilken kurs läser du?


Så alla tjejer som känner sig manade - "Jag är en kille på 20+ som kommer från en by i Turkiet. Jag älskar att vara ute i naturen, leka med kor, får och getter. Jag söker dig som kan laga mat, städa, servera te och ta hand om barn, massera mina fötter när jag kommer hem från jobbet och vara beredd på att föda minst sju barn. Jag har passport." - Pittstim sid. 218

Känner nu du att du passar in på beskrivningen ovan? Ja då vet ni vart ni kan hitta er livskamrat - på facebook! Singel och redo för dig och minst sju barn!

It's an offer you can't refuse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0