Nyår 2010/2011

Nyår firades hemma hos oss tillsammans med mamma, David, Tobbe, Jonathan, Belinda, Ida och Gustav. Vi åt mat i mängder och bilderna blev nästan bara på fröken Fotokär Linslus vilket kommer att märkas. Hon var nog den enda som uppskattade kameran, vilket märktes rätt bra, haha.


David, Belinda och Jonathan


Ida och Rei


Belinda körde "Hoppa på Tobbes mage" leken


Åh, vilket naturtroget och underbart leende, HAHA!


"Hoppa på Tobbes mage" leken


Finfin pose


Hoppade och flög med Tobbe och mamma


Sedan ville hon att jag skulle fota henne - ännu mer. Så vi satt oss i köket och drog igång kameran.
Let's the posing begin!


Skalpellen i högsta hugg. Hon hade nämligen med sig hela doktor-lådan. PLUS ett dockhus, en hel kasse blandade leksaker och säkert något mer.


Sedan ville Belinda ta kort på mig. Det gick sådär. Jag fick hålla objektivet för annars orkade hon inte. Sedan så tog hon kort varje gång jag pratade med henne eller visade vart hon skulle trycka typ! Ni får dessvärre bara se de "fina" korten, och ja, det är för er skull!


Ser ut som ett egentaget egokort men nej, det finns en fotograf - en 3årig sådan!


Precis innan vi skulle gå visade hon sin söta sida


Titt på na! Smälter du inte när du ser denna bild så har du inget hjärta!


Vi startade projekt "hissa upp thailändare"


De första 2 höjdes utan problem. Den tredje rullade ca 50 meter, lade sig mitt på vägen för att sedan lyfta då både David och Ida var halvvägs ner för att hämta den. Den fjärde kom ingenstans.


Okej, HUR FAN SÅG JAG UT I HÅRET!? Och varför sa ingen något!? Haha
David, jag och Ida



Reinaldo tycker jag ser ut som en överklasskvinna i mina bästa år. Jag tycker bara jag ser fett cool ut!


Belinda fick överskottsenergi och ville åka pulka efter massor "Nä nä nä nä nä nä, Du kan inte ta mig" lekande. Tog denna bild och 1 sekund efter körde hon rakt in i mig, haha


Pappa och Belinda åkte rakt in bland alla som stod och tittade på.
Efter detta sa Reinaldo, Ida och jag hej då till alla för att påbörja vandringen ner till stan och Palladium.
Belinda ville dra pappa hem eftersom han var trött, det gick sådär. Hon tog sats och skulle börja gå men det tog tvärstopp så mamma och David fick hjälpa till. Så där gick dem - Mamma, Belinda, David och Tobbe, på väg hem med Jonathan i pulkan. En söt familj de där, haha!

Tack för alla som gjorde Reinaldo och mitt nyår till en superbra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att vi fick fira nyår med er.

Maten var sååååååå god och sällskapet sååååå trevligt. Vilka underbara bilder du/vi tog, på folk och fä :) Men "karate-katten" och "fårskinnsungen" tog nog priset. Jag tycker att du ska skicka in dom bilderna till en tidning, jag tror absolut du vinner !

2011-01-05 @ 15:55:37
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Men gud så söt hon är! Vilka underbara ögon!



sv; Mjoe i kommentaren till Mikaela menade jag mer att det inte är ett helvete att ha två barn, i hennes sits vore det självklart inte bra. Inte ens ett då hon inte verkar må speciellt bra, man undrar ju vart hennes föräldrar är någonstans.

2011-01-06 @ 18:33:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kuliga bilder :D På ALLA mina kort har hon tungan ute o V-tecken med fingrarna.

ps: det va väl inget fel på din frilla den va hur tjusig som helst

2011-01-06 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0