2011-03-18

Hemma igen efter en kul kväll/natt/dag i Linköping med Maria och Anna! Lite roligt att jag blivit så snål nu när resan närmar sig, så fort jag ser en tröja eller liknande så tänker jag typ "fin men njaaa, den kanske finns i Indien för typ mer än halva priset".

Nu under kvällen så bakade jag och Rei lite bröd med olika sorters torkad frukt, frön och mjöler - supergoda och mättande! Reinaldo stressade sedan till jobbet och nu sitter jag här och tittar på min nya favoritserie - Big Brother. Tycker det är så sjukt kul, speciellt nu när det varit sjukhustema med olika sjukdomar/olyckor/tillstånd, haha.

Alltså, vad är babyolja gjort av? Bebisar?

Olivolja - oliver
Rapsolja - raps
Babyolja - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0