Ännu en sten från hjärtat

Fick tillbaka ytterligare en tenta nu idag, eller ja, jag fick resultatet över skolans hemsida!
Nu är det bara den hemska tentan för denna kurs som är kvar innan jag kan slappna av på riktigt, Vetenskaplig metod - ja ni hör ju hur superduper rolig den låter!

Idag har vi skrivit ut våra visum, betalat in pengar för dem och även skrivit ut bokningsbekkräftelse och betalningskopia. Imorgon ska vi gå och slänga det på lådan tillsammans med ett REK kuvert och våra pass. Snart jäklar, 3 veckor kvar!

Träffade även Anna över en fika på stan, var hur länge som helst sedan jag träffade henne sist! Och om allt går som det är tänkt så åker jag upp dit om en vecka för att fira hennes födelsedag över en middag i Linköpings kanske bästa kollektiv där både Anna och Maria tillbringar sina nätter! Två kompis-flugor i en smäll ;)
Rei, jag, mamma och David kanske även åker till Norrköping under lördagen med men så långt i planeringen har vi inte kommit än inte!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas verkligen att du kommer hit :D

2011-03-11 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0