Dumma böcker!

Blir så förbannad att de böcker jag behöver som mest inte har kommit trots att jag beställde dem förra veckan! Nu ska jag fortsätta plugga på det jag kan så jag hänger med så gott det går imorgon!

Idag har jag i alla fall varit ute på en skön långpromenad med modra mi. Vi möttes vid Willys, gick till Lager och Busfrö Nytt & Bytt och sedan tillbaka till Willys. Jag gick efter det ner till Walters och tog passbilder (till visumet) och nu sitter jag här med en färdig potatisgratäng och ugnsstekta räkor i ugnen och stekta grönsaker och qournfiléer på spisen och bara väntar på att Rei ska komma hem.

En bra och peppande nyhet är att jag för första gången på kanske 4 år kom i en kjol som varit för liten! Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen när jag drog igen dragkedjan och vips, den satt som ett smäck! De ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0