Ett steg närmare

Idag var det driftstörningar så jag har inte kunnat blogga! Förut idag var jag och tog den sista dosen vaccin innan resan. ÄNTLIGEN har jag tagit alla tre inför resan. Jag har varit så sjukt nervös inför detta så det känns riktigt bra att det är gjort! Nu kommer jag inte behöva vaccinera mig fören i augusti/oktober igen.
Vi har även fått tillbaka våra pass med visum i idag, det gick supersnabbt!

Imorgon åker jag upp till Linköping efter skolan och hälsar på Anna och Maria i deras kollektiv, ska bli skit kul! Anna fyller även år så vi ska äta en födelsedagsmiddag med bl.a. några som lämnat den superfina staden Västervik för lilla futtiga Linköping. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0