Inköpen för idag:

Jag är numera ägare till en videokamera från JVC som vi ska ta med oss på resan som nu bara är 2,5 veckor bort!
Denna kamera blev det fast i svart:


Full-HD som jag kan både filma och ta kort med. Jätteliten och smidig med blixt/lampa så jag kan filma i mörker!
Jag/vi köpte även ett till minneskort till systemkameran samt ett extra till videokameran. För att vara säkra på att kunna ladda all elektronik så köpte vi även en "reseadapter" med uttag som ska passa Indien, Afrika, Asien, Australien m.m.
Jag köpte även leggins och ett baslinne på Gina Tricot och mat och lite på Mix Mat som finns i Hageby Centrum! Verkligen att rekommendera ifall ni har vägarna förbi Norrköping och vill köpa utländsk/importerad mat till normalpris från världens alla hörn.

Nu sitter vi och tittar på Melodifestivalen och jag säger bara suck, vi kommer att komma långt ner i Eurovision i år igen ifall de övriga länderna inte har totalt värdelösa låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0