Mitt lilla hjärta

Haha jag älskar när han sitter och pratar med sitt Xbox spel! Hans "soldat-kollegor" skrek på honom att komma så han ropade tillbaka: Men JA, jag är på väg! Haha

Idag har jag i alla fall spenderat större delen av dagen i skolan och en uppgift om lugn musik och dess inverkan på kor. Ah precis, kor. Sådana där stora skitsöta djur med spjuver. Låter ju väsentligt för mig som läser till Socialpedagog, eller hur?
Jag fick även tillbaka min tenta efter sisådär 7-8 veckor! Så sjukt dåligt lärarna sköter vissa saker! Något säger mig att det gått lite snabbare ifall vi inte studerat på distans.. Jag hade till och med glömt vad tentan handlade om men oavsett tid och ämne så försvann en stor sten ur ryggsäcken då jag klarade den.

Börjar även få en sådan grym resefeber och stress över allt vi ännu inte gjort! Vi måste fortfarande fixa visumet, boka inrikesflyg och kolla hotell. Det är ju redan mars och den sista drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0