Tisdag

Sitter här och huttrar som fan utan att frysa. Hatar dagar som dessa då det inte ens varit dag. Det är totalt jävla kolsvart överallt och det är sinnes tråkigt. Fick astma idag och tog tre doser varpå jag fick hjärtklappning och började skaka. Skoj!
Gjorde därför inte så mycket utan gick hem vid 1 med Leifs råd "gå hem och läs en bok eller något" and so I did!

I fredags var jag då hos mormor och kom hem på lördagskvällen. Aldrig har jag sett så många gamla och pensionärer samlade på ett och samma ställe! Haha.
På lördagen gick jag, Ida och Älin ut (efter mycket jävla om och men) till Morella men eftersom det var sinnes jävla fullt där när vi kom + några mindre fagra, fulla och fläskiga människor både där och utanför så gick vi till Harrys istället och dansade med 40talisterna.
Träffade på Markus där som på något vänster kom ihåg mig (träffat honom en gång för mer än ett år sedan) så det blev lite dans och häng där.
Söndagen var man ganska trött på men jag pallrade mig upp och åkte ner på stan med mamma och David och köpte en nyårsklänning och ett par stövlar. Gick sedan och fikade med Markus på kvällen.

Frågan jag ställer mig nu är: Varför drar sig alla alkoholister till mig? "Titta nu när jag är Jimi Hendrix med" BAH!

Hörs senare, pöss

RSS 2.0