Back in the days!


HAHAHA! Hur kan man inte skratta åt denna? Tony och Amanda


Älin, jag och Emily!


Jag och Renée på Congero


Haha, två stooora pojkar


Skolresa i nian. Olle och jag


Haha, Jocke och Lillemor


Anna ute på Kårö. Älskar förövrigt denna bild!


Bild på mig som är tagen av Olle


Anna som spanat in kuken


Jag och Anna som porrar gärnet i en provhytt i Norrköping


Första gången jag träffade Robin. På bild: Jag, Robin och Anna


Haha, Albin


Dagen då jag och Robin blev tillsammans


I Jönköping på på ett hotell utan borste


Håkan Hellström spelning i Norrköping!


Oh gosh! Vilken gammal bild! Ida, Felicia, Judit och David
Vill även tillägga att denna bild är från min första mobilkamera


I Stockholm med Nicko, Emil och Coffe!


Jag och en av männen i mitt liv, Herman


Jag med Amanda cyklandes bakom


Mc Donalds reklam med Matttis i rosa hår


Lilldoggy Josie för ca. 2 år sedan


Kändisposen av Anna. Hon gillar att posa om man ska tro youtube


Första gången jag träffade Olaf!


Sista dagen innan Olaf åkte hem.

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder heller men hoppas ni hade roligt! Jag har det i alla fall!
Sarah

Kommentarer
Postat av: renee

GAHH vad hemskt! HAHAHA

älskar dig sötunge <3 :*

2008-11-02 @ 20:44:39
URL: http://itsallaboutyou.blogg.se/
Postat av: Annie

Ååh sis...Fin bild på dig och Herman...



2008-11-05 @ 18:34:54
Postat av: Maria

haha yes! jag slapp vara med :D

2008-11-06 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0