Rock my world!

Nu har jag varit två hela dagar på min praktik och jag stortrivs! Personalen och eleverna är jättesnälla och roliga. Idag har jag te.x. spelat kort, målat och pratat på rasterna. Tog med mig en tjeja bort och köpte lite fika och så bjöd jag henne på en sån där hallon/lakrits döskalle bara för att jag hade 15 kr och mitt fika gick på 14. Hon blev glad och kände sig fett speciell eftersom jag sa till henne att hålla det hemligt så alla andra inte ville ha också. Haha.
Men jag känner på mig att jag kommer trivas i alla fall!
Dock så ser mitt ben inte så mycket bättre ut, det ser faktiskt värre ut än igår.. Blåmärket börjar dra sig neråt på benet och igårkväll mätte vi upp det till 20x9 cm. Det gör fett ont!
Har faktiskt dokumenterat skiten i kort från mobilen för er som är intresserade..


Det är sådär lagom ont.

Möjs ju!

Idag när jag kom hem blev jag sugen på att baka lite mer eftersom IVS gjort det sista lektionen så jag och David börjar dra igång tills vi upptäcker att vi inte hade några ägg. Så vad gör jag? Jo äter lite, drar på mig alla kläder och tar cykeln till affären och handlar för 180 kr. Så nu har vi nytt te, massa valnötter och ägg + lite annat vi behöde.
Jag drog igång och bakade en nötkaka med canderade äpplen med kanelsmak på när jag kom hem och även havreflarn. Köpte färdig vaniljsås på havre istället för mjölk vilket jag tyckte var måttligt gott trots att david älskade det. Sodastreamade lite cola och hann lagom klart med allt tills mamma kom hem. Hade då tänt ljus i hela lägenheten med.
Världens julmys blev det!


Kakan som ser lite lagom smarrig ut när den fårr en grön ton av min uuuunderbara mobilkamera






Det var alla ljusen och allt mys!


Kanske blir att slänga upp något mer inlägg snart eftersom jag varit dålig på det nu ett tag.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0