Dags att sova?

Nej nu ska jag nog ta och gå och lägga mig trots att oddsen säger emot mig inför morgondagen. Den kommer gå åt helvete, i alla fall första delen av den då jag har muntligt förhör.
Jag läser och jag lyssnar men jag minns inte ett skit. Ja, jag vet att jag är okoncentrerad men jag varken orkar eller känner att jag vill bry mig. Vissa saker fastnar direkt och de sakerna låter jag vara kvar, annat låter jag rinna igenom precis som jag önskar att jag kunde låta känslor göra, rinna igenom.

Imorgon ska jag i alla fall dra till skolan runt 10 för det muntliga. Sedan hem och packa och laga något att äta för att vid 14.50 ta bussen med Erika till Hultsfred där det ska festas osv. Kanske hittar mig något bra där nere med, haha. (slampvarning på meningen)
Får väl se hur allt slutar men jag själv hoppas på att den kommer sluta prima bra!

Vet dock inte vad jag ska ha på mig så jag tar väl med mig lite plagg och ser vilket humör jag är på där nere.

Nej nu ska jag nog sova, har dock lite roliga filmer på mobilen som egentligen vill upp på youtube men "jag har inte tid" just nu eller idag.. Typ

Ida fick körkort idag med kom jag på! Grattis för fan! Nu blir det hon som är ute och sladdar och slirar på vägarna lagligt. Är det jag som är nästa? Nej, skulle inte tro så.

Sååå, om du ser den här puddingen ute på någon väg, SLÄNG DIG MOT DIKET! Nämligen väldigt få som vet om hon kan köra och vad hon är kapabel till! Haha

Nej men pöss i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0