God dagens

Igår var helt okej men börjar uppriktigt sagt bli lite halvt orolig över mig själv. Vet inte varför men känslan av att jag kan fastna med alkoholen lättare än många andra slår mig alltid. Ska nog börja ta det lite mer försiktigt även att jag gillar känslan att inte kunna ha full kontroll över mig själv hela tiden.

Idag har jag inte gjort mycket alls och det gillar jag sådana här dagar, att bara vara.
Har suttit framför TV:n, torkat golven och dammat lite på mitt rum. Fick ett ryck och dansade mig jättevarm så jag tog en snabbdusch med.
Nu blir det nog bara att sitta här och göra absolut ingenting.

En mer förklaring av gårdagen blir nog: Var hemma hela förmiddagen och eftermiddagen utan att göra något speciellt. Älin kom senare och vi åkte och handlade lite "förnödenheter" inför kvällen film som blev Supersugen. Blev väldigt rastlös dock av att sitta hemma och veta att alla andra var nere och dansade på stan så jag försökte övertala Älin att följa med mig ner och partaja lite. Jag mutade henne med en cola och vi tog cykeln ner. Mötte upp Elin och Liina och drack lite. Var sedan på Frappé och Morella för att sedan avsluta natten med Diana och min specialkost.
Kom hem vid halv 4 tiden och somnade nog ganska gott vid 4 kan jag tänka mig.

Hörs senare!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0