Hemma!

Har fortfarande inte duschat men hade tänkt att göra det snart innan jag börjar bli trött. Satt och skrev ett blogginlägg på mobilen förut men när jag skulle posta det så försvann det så jag har varit ganska off dessa dagar.
Spenderade i stort sätt hela onsdagen i Linköpin där jag handlade lite. Inköpen blev ett linne från Indiska, 2 långärmade underbara tröjor från Lindex och en mckinley vinterjacka från typ Inter Sport. Ganska bra att jag köpte den eftersom det är snorkallt numera!
I Norrköping handlade jag dock inte lika mycket med tanke på "den goda ekonomin" så där blev det bara en parfym.

Tisdagen spenderades med Richard på stan och med lite mat och film hemma hos mig. Jag älskar Jane Austens filmer, trot om ni vill ungefär. Försökte även packa.
Onsdagen drog jag mig upp, långsamt men säkert för att åka vid 9 på morgonen. Tog sedan tåget till Norrköping vid fyra tiden och sedan dra ner till källarlokalen där mormor hängde med sina rödakors-polare. Där satt jag och löste korsord och soduko. Gick upp och tittade på TV och la mig ganska tidigt.

Mormor väckte mig vid 7 eftersom jag skulle hjälpa henne på FUB-gården vid halv nio. TRÖTT! Pallrade oss dit och gjorde iordning allt med Rebecka som hjälpte till där 2 ggr i veckan. Dö skön tjej!
Fick mig en puss på kinden, "skönmusik" och te.
Drog mig sedan ner till stan och handlade lite småsaker, gick och kollade saldot på kortet, blev smådepp och åkte hem. Typ hängde och åt lite finmat som mormor fixat.
Drog mig hemåt vid halv 11 idag, fyyyy vilka tidiga mornar det blivit nu!

Åt på China idag, gick hem med David och sitter nu här efter flera dagars uppehåll.
Davids fesst är inställd så jag och Ida ska dra oss hem till Liina och förfesta och ha det lite trevligt ett tag senare. Kanske krogen sen?
Troligtvis så kommer Markus imorgon för att umgås och hälsa på under kvällen/natten/morgonen. Tänkte gå ut och äta och bara prata lite och sedan gå upp vid 9, som vanligt (tydligen). Men ja, vad gör man inte då man har gäster och finfrämmande?

Nej om man skulle ta och gå duscha nu då? Så jag kommer någon vart här.
Vet inte heller vad jag ska ha på mig ikväll. Förslag?

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0