Kravlistan

Nu blir det mitt sista inlägg för idag tänkte jag. Har suttit och ätit lite och tittar på Ensam mamma söker. Tycker ju att Nina kan ge mig adressen till killen hon skickade hem idag faktiskt! Helt okej snygg och lagom ålder med tror jag.

Kommit fram till att jag har ganska många "udda" krav på killar med. Eller krav och krav, men sådant jag tycker är kul om killen kan/har. På denna lista står bland annat bruna ögon, mörkt hår, över 1.75, gärna kunna föra sig och röra sig ( som t.ex. dansa), djup med bra tankar, åsikter som inte är som alla andras, en personlighet som sticker ut ur mängden och en som kan ta mig för den jag är. Hittar du möjligtvis en sådan kille på stan som fortfarande är ledig så hör av dig!
PS. hellre kolsvart än snövit! Haha

God natt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0