Okej, bara ett till..

Just nu känns det som att jag bara vill skrika rakt ut, döva mina känslor, döda mitt hat.
Jag vet knappt vad jag vill, det enda jag vill är att slippa vakna på morgonen, bara vara kvar i mina drömmar som oftast är bättre än min verklighet. Jag funderar även på att skita i mitt egna vad av betydelse. Jag funderar på att bara försöka leva lite och se om jag kan må bättre av att skita i mina egna värderingar ett tag.
Sen har jag funderat, är det verkligen de snygga som är rätt? De jag dömer bort pga utseendet kanske är en sådan som jag verkligen behöver och vill ha till sättet. Men kan man älska någon då man vantrivs med dess utseende? Kan man lära sig att få bort allt man tycker är perfekt för att kunna älska någon som inte uppfyller ens krav?
Jag skulle vilja veta det där..

Nu har jag bara lust att skrika högt eller sjunga. Tror jag har börjat sjunga högt för att ta till det istället för att skrika eftersom jag tycker det verkar läskigt. Eller något sånt.

Imorgon blir det nog inte så mycket av, inte om jag får bestämma i alla fall. Ska nog ta och pallra mig bort till tr med Ida i alla fall om hon vill det. Känner inte för skolan eftersom jag ändå kanske ska välja bort det. Inte skolan utan bara engelskan.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig och hoppas på någon bra dröm som jag kan få stanna i ett tag. Kanske kunna drömma om mina drömmar som jag hade för någon månad sedan, dom gillade jag! Haha.

Nu ska jag i alla fall gå och försöka tänka på något helt annat. Kanske kolla klart på filmen på TV? Aja, Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0