Sovmorgon!

Här har ambulanserna tutat förbi hela dagen känns det som. På tal om ingenting typ.

Jag vaknade i alla fall ganska sent idag och gick upp och åt en massa frukost! Satt mig sedan och kollade på lite repriser av Andra Avenyn och drack citronte med honung. Blivit närapå beroende av honung trots att jag aldrig gillat det innan.
Ikväll blir det bara en myskväll här hemma med mamma, David och Älin som det ser ut nu. Kanske någon mer tittar förbi, det är ju sånt som märks.
Jag har lust att flytta hemifrån just nu och få möblera och göra iordning i sin egna lägenhet. Men den dagen kommer väl någongång med antar jag.. Är ju dock sjukligt dyrt att köpa allt som behövs. Tallrikar vill jag köpa själv så det har jag inga, samma sak med vattenglas, soffa m.m.
Jaja, denna dag har faktiskt varit riktigt bra om man jämför med igår. Somnade dock ganska sent så jag är lite halvseg idag men det blir säkert bättre senare när jag ska ställa mig och dansa lite i duschen eller något.

Hoppas alla hade det roligt på krogen igår iaf, själv var man ju hemma;D

Hörs nog senare, Pöss baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0