2009-12-01

Jahopp, nu var det då officiellt den första december! Idag har min dag gått ut på att spela Sims 2 och lagat mat. Pratat lite med Rei har jag ju också gjort.
Jag har min så kallade "kärleksklapp" som han får när han säger något och idag berättade jag för honom att den visar min kärlek. Han låtsades då slå till mig så in åt he*vete för att visa hur mycket han älskar mig eller något sånt, haha.

På onsdag ska jag nog hälsa på en förskola där jag ska sätta upp mig som timvikarie samt baka lussekatter med mamma efter, mumma mumma!

Hos mormor var det bra med, jag skriver senare om det. Träffade mina söta småbröder också, tog en långfika på Mc Donalds och ett godishäng på en busshållsplats, haha.

Aja, nu ska jag nog gå och kryga ner bredvid min lille gris i sängen, hörs imorgon!

Sarah

Kommentarer
Postat av: karolin

Hej! Tack för kommentaren, de är alltid uppskattade.



Jag vet knappt själv hur jag hinner med allt pyssel när jag har skolan att tänka på, men jag antar att det gäller att planera ordentligt och börja med allt i tid. Än så länge har jag tid på mig, men det blir ju annorlunda sen när bebisen tittat ut :)

2009-12-01 @ 14:36:59
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0