2009-12-04

Nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet (som vanligt) men ikväll så får jag sällskap för då kommer nämligen min lillebror hit under kvällen, det ryktades om att det blir xbox-spelande som står på listan så då får väl jag laga mat eller spela sims istället då, haha.

Har ett tips så simpel men ack så god mat. Koka mjölig potatis och gör ditt agna vitlökssmör till, skit gott! Tärna margarin/smör och häll i en mortel. Pressa 1-2 vitlöksklyftor och ha i svartpeppar, salt och ev persilja ifall du har. Blanda detta och mumma mumma vad gott det blir!
Detta åt jag och Rei häromdagen med en jättegod wook till och en sallad. Man kan ju ha lite kött till eller något också men så långt kom jag aldrig... ;)


Jag har två erkännanden också.
1. Jag är lite Sims beroende, igen....
2. Jag är KING på Sims, moahahaha!

Kommentarer
Postat av: karolin

Hehe ja fast jag har ju valt killnamnet själv, där hade inte han nån talan :P Men gillar jag inte tjejnamnet så säger jag ju ifrån, så får han hitta på nåt annat. Sen har jag sagt de namnen han absolut inte får ta så jag tror det blir bra ändå :)

2009-12-05 @ 09:53:44
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0