2009-12-13

Idag har vi då varit på Luciafirande på förskolan Björken. Jag tror Belinda hade flest åskådare från sin sida, 8 stycken var vi för att titta på henne när hon stod där och såg söt ut i tomteklänningen för sjöng det gjorde hon först när vi kommit hem, haha.
Tänkte lägga upp några bilder, Bellan är tomten med lyktan.
Måste även tillägga att den lilla Lucian var supersöt och att alla barnen var jätteduktiga och tålmodiga som kunde stå helt stilla och sjunga så många sånger framför alla människor!





Hittade även en jättesöt bild på kameran på henne som jag tagit och gosh, vilka ögon ungen har!



Nu ska jag in och titta på www.bekk.blogg.se och se om hennes lilla bebis anlänt än! Så fruktansvärt nyfiken på om det blev en flicka eller pojke, trots att jag inte känner henne, haha.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0