2009-12-14

Idag är det 10 dagar kvar till julafton och jag börjar ärligt talat få lite panik eftersom jag inte har ett enda öre kvar till någonting, inte ens medicin som jag skulle hämta ut idag. Ska dock få pengar av mamma imorgon till det. Så nu har jag nog i alla fall bestämt mig, hittar jag ingenting jag tjänar pengar på snart så skriver jag in mig på arbetsförmedlingen och allt det där. Inte för att det kommer att hinna ge mig pengar tills jul men ändå.

Tänkte i alla fall slänga upp lite bilder från hemsidan jag satt på i helgen, explainthisimage.com


"Hjälm får mig att se så dum ut så jag har den på styret"


"Vicka på höfterna älskling"


"Familyportrait"


"Bilder från inspelningen av nya Mad house!"


Behövs inga ord..


"On their way to prom"


"Akta dig, snart petar jag ut löständerna på dig!"


"Dom sa att Runars tidiga år la grund för hans nuvarande fobi för giftermål och närkontakt"


"To your service"

Haha ja, dessa är några av de enligt mig, sjukt roliga bilderna som finns. Och många helt obegripliga och meningslösa..

Vi hörs, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0