2009-12-16

Idag har det verkligen inte varit min dag. Har mest suttit och mått illa och haft tråkigt utan att orka göra något åt det.
För ungefär 5 timmar bestämde jag mig för att gå och duscha så jag ska nog göra det snart..
Rei är och handlar lite inför imorgon då han ska på julbord med jobbet men innan kommer några jobbarkompisar hit så jag ska fixa lite tilltugg och så.
Om en kvart börjar Paradise hotel som Rei vill se och innan det hade jag tänkt att duscha OCH laga mat, grattis liksom, haha.

Nej men jag har inte så mycket att säga idag faktiskt, imorgon håller jag mig alltså borta sisådär mellan 5-halv 6, på fredag ska jag till sjukhuset och röntga handleden och kanske suga ut det jag har där, på lördag ska jag nog till Amanda och på söndag handla julklappar med mamma.

Vi hörs då jag har något vettigt att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0