2009-12-17

Nu har jag precis satt mig ner efter att ha städat hela lägenheten, även sovrummet som vi brukar se som ett hopplöst fall och därför skita i. Men nu jäklar är det städat och fint igen!
Har varit nere och satt igång två maskiner tvätt och fixat tre, om jag får säga det själv, superfina tallrikar med ost, kex, frukt och korv/skinka.
Allt detta bara för att Rei bjudit hit några jobbarkompisar innan dem ska på julbord senare idag.
Jag tror vi borde börja bjuda hem folk lite oftare, i söndags speedstädade vi innan lucian eftersom jag bjudit hit Belinda, Sofia, Jonathan mfl.

Idag har jag även gå-ut-genom-dörren-vägrat eftersom jag varit rädd att jag skulle frysa fast och snöa bort. Sånt här väder har det nog inte varit på flera år! Såg knappt över till grannhuset då det var som värst.
Förstår inte heller hur det kunde ligga någon snö på backen då snön inte föll nedåt utan helt vågrätt ner mot stan åt.
Borde egentligen hämta ut min medicin men alltså neeeej, jag har hellre ont och lite så än att ge mig ut i det här vädret!

Jahopp, nu får gära Reinaldos jobbarkompisar komma, och gör dom inte det tänker jag lägga beslag på ostbrickan och frukt/kexbrickan så det så!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för din kommentar Sarah! Känns faktiskt lite skönt att höra att de hänt fler. Låter elakt jag vet men ibland känns de som man e den enda i världen de här hänt för.

Jag va ju jäääätteförkyld innan de hände så de kanske va nått liknande som hände mig som din väns fosterpappa...

2009-12-18 @ 01:46:31
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0