2009-12-18

Om jag säger att jag blivit förkyld igen, blir någon förvånad då? Nej skulle väl inte tro det, haha. Det har jag i alla fall blivit så nu sitter jag här framför tvn med datorn i knät och kollar gravidbloggar/mammabloggar. Jag tror jag börjar bli dum i huvudet!
Idag har jag i alla fall jagat upp mig helt i onödan då sjukhusbesöket ENDAST innebar en röntgen av handledsfan.
Gick sedan till administrationen och försökte få tag på ett par bilder som togs på sjukhuset för många många år sedan, hade tänkt att framkalla dem och ge till mormor. Men när jag kom tillbaka senare så hade hans dator strulat en massa så han fick inte tag på dem så jag ska dit efter nyår igen.
Fortsatte även tvätta lite och ta mig en siesta samt gå till apoteket och Willys. Nästan stolt över mig själv med tanke på vädret. Hjälpte även en liten tant ner till stan, blir alltid livrädd när jag ser gamla som antingen envisas med att bära tunga saker, stå på höga höjder och typ tvätta fönsterna eller något annat livsfarligt och roligt eller bara är ute och går på de istäckta gångbanorna. Damen blev glad i alla fall och vi pratade lite om jobb då jag sa att jag ändå inte hade något vettigare för mig då jag var arbetslös, haha.
Så ja, jag har gjort ganska mycket idag faktiskt, surt bara att jag inte tagit mig tid till att laga mat än bara, får  ingen lust med det när jag mår dåligt, känner mig så ofräsch då men måste nog fan äta något för jag har haft typ "mjölkvärkar" sen ca 3 och nej, det är ju inte så kul. Åt mjölk med flingor men fattar inte varför jag fick så ont eftersom jag alltid dricker laktosfri, kan man bli allergisk mot mjölkprotein nu såhär två år efter att jag blev laktosintolerant? Skulle ju bara vara skitgutt, då kan jag ju inte äta någonting.. Ingenting som påminner om glass, mjölk osv i alla fall..
Äh, nu känns det bara som om jag klagar så nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt, typ snyta mig eller gå och äta något..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0