2009-12-19

Sitter och snörvlar och tittar på musikhjälpten. Känner mig grymt äcklig och ofräsch just nu men ärligt talat, jag orkar nog inte bry mig just nu.
Har suttit och tittat på MUsikhjälpten nu de senaste timmarna och jag måste säga att dem är underbara! Tror nog inte att det finns något bättre radioprogram just nu än detta som sänds på P3.

Rei har varit borta sedan halv 2 kanske, först gick han upp till sin pappa och sedan ner och kollade julklappar. Han "råkade" dock fastna på Morella vad jag förstått det som och för ca en timma sen skulle han snart komma hem, haha. Men jag skulle ju för ett par timmar sedan spela Sims och det har jag ju inte heller börjat med än.

Måste säga en sak med, ni anar inte vad jag njöt imorse för gissa vad som hände då, jo, jag fick min FÖRSTA frukost på sängen av sju stycken, och ni fattar inte vad jag njöt av varenda tugga trots att jag inte hade så jättemycket smak pga förkylningen.

Snöar även sådär fint ute, om det blåste lite mindre så hade det ju varit finare men ja, man kan väl inte få allt antar jag.

Och vad händer då ikväll? Troligtvis det som "händer" nu ungefär, dvs att bli lite flottigare, snora och nysa lite, sitta vid facebook och uggla med tvn på. Börjar nästan bli van, speciellt då jag planerat att göra något för då blir jag alltid sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0