2009-12-22

Idag kom David hit efter skolavslutningen. Han somnade dock och sov ett tag så då gick jag och la mig i sängen ett tag.
David åt sedan en pizza och jag hoppade in i duschen för att sedan gå ner till stan och köpa julklapp till mamma på hennes jobb, haha.
Kom även på vad David ska få från mig och Rei så det har jag också fixat nu;)
På Hemköp köpte vi 4 chipspåsar, tjockissyskonen bara! Det var 2 för 20 så varför inte.
Sedan gick vi och handlade lite på Willys och så kom Rei och hämtade upp oss.
Så efter att vi kom hem så har jag lagt in sill, börjat på gräddtryffel som nu står och svalnar i kylen samt pannkakor som nästan är uppätna. Har även fixat bort två fulla diskmaskiner. Och nu ska jag göra lite "snöbollar" tills julafton också tänkte jag :)

Nej nu ska hemmafrun Sarah fortsätta med allt onyttigt julgodis!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0