2009-12-23

Vet att klockan är mycket nu så borde nog egentligen döpt detta inlägg till 2009-12-24. Det är alltså officiellt julafton just nu som för tillfället firas med två utslagna karlar i soffan, dvs Reinaldo och Jonathan, gosh så söta dem är. Jonathan sa något för en stund sedan, typ "jo de e sant" eller "jo de sa du" jag vet inte riktigt, han mumlar till och med i sömnen! Haha

Idag har jag i alla fall gjort marinerad fläskfilé i ugnen och potatis, paprika, champinjoner, broccoli och lök i ugnen med ost på och till detta beasås, jättegott blev det :)
Jag har även slagit in den sista julklappen så nu har jag bara mammas korg kvar att fixa imorgon eftersom det ska vara kylvaror i den. Men jag förberedde lite och "pyntade" den nu ikväll.

Rei har varit stressad idag eftersom han inte köt klart sina julklappar, eller rättare sagt, dem han är klar med är dem jag har köpt, haha. Så han och Jonathan var runt i leksaksaffärerna har jag förstått och jag lovar, Belinda kommer bli såååå glad över sin chihuahua i väskan, haha. Synd bara att hon kommer förstå att den inte är riktig och kräver en levande tills nästa jul! Då får Jonathan något att göra, haha.

Nej nu blir det nog att väcka herrarna Snark och sedan putta ut Jonathan genom dörren och Rei i sängen.

God jul i förskott och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0