2009-12-24

GOD JUL ALLESAMMANS!

Nu har jag precis duschat och Rei står och rakar sig.
Imorse vid ca. 9 så väcktes jag av frukost på sängen så nu är 2 av 7 avklarade;)
Somnade sedan om och när jag vaknade hade gulleplutten slagit in paket alldeles själv och gjort jättefint! Det var i stort sett det enda jag ville, att han skulle slå in dem själv, sedan kvittade det var det var i. Och han hade ansträngt sig, rotat igenom hela min pysselkartong för att kolla utbudet och massa, haha.

Nu vid 3 ska Rei skjussa ut sin syster till sin andra syster och vid 4 tiden åker vi (Rei, jag och Gustav) hem till mamma och äter julmat, öppnar julklappar och dricker Gränsöslotts julglögg!
Tänkte slänga upp lite bilder senare från den här dagen.

Måste förresten bara skriva en sak till och hoppas på att ni läser det!
Hörde precis en sak som jag blir lite sur över. Bryggaren är ju inte öppen på Juldagen imorgon som det alltid är annars, hörde nyss anledningen.

PALLADIUM, eller någon som äger/jobbar där har tydligen hyrt Bryggaren under denna kväll för att ingen annan ska kunna göra det, men dem har det stängt. Detta för att alla ska gå till Palladium istället eftersom det inte finns så mycket annat att välja på!
Så grymt dålig stil!
Förra året hade dem ju tydligen inte sålt slut alla biljetter eftersom många väljer att gå till Bryggaren den 25.

Ännu en anledning att inte gilla stället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0