2009-12-26

Idag börjar mellandagsrean och jag och Rei var nere och tittade lite. Rei hittade tre par välbehövliga jeans och jag köpte inslagspapper, haha.

Igår så kom Älin, Mimmi, Ida och Anna hit och drack lite vin och umgicks. Vi drog oss ner och till stan senare och tittade runt lite. Jag ville mest ner och skratta åt alla som halkade men jag fick något mer. Palladiums fail v 52 går till tjejen som böjt sig ner för att ta upp en biljett och blev utkastad. Efteråt ville hon in igen och sa att hennes telefon låg på golvet någonstans därinne. Hon hade även blivit slagen på kinden av den kvinnliga vakten trots att hon inte var där då. Denna tjej kände sig kränkt och skulle stämma dem. Men ja, det roliga var i alla fall att grinden till uteserveringen var öppen och tror ni inte att hon går dig, öppnar, ser vakterna komma emot henne, gör en sådan där cheated-min då hon såg två vakter springa emot henne och sedan springer hon in och stänger den olåsta grinden efter sig. En stund senare kommer hon ut igen, följt av vakterna.
Och titeln Pain in the ass v 52 går till Linus Karlsson som blivit utkastad då han ansågs för full, blev hemkörd av polisen för att sedan gå tillbaka igen och stå i utgången och reta ihjäl vakterna. Att tillägga är att Linus bor vid Smugglaren, dvs ett kvarter bort. Så då han satt sig i polisbilen och dem undrade vart han bodde så hade han bara sagt, kör rakt fram, sväng höger och stanna efter ca 50 meter så är jag framme! Haha

Nu ska jag och Rei se en film då han fick reda på att han var ledig, trots att dem dagen innan sagt att han skulle jobba. Kul att det kommer fram ca. 4-5 timmar INNAN han börjar då vi båda ställt in oss på att han skulle iväg.
Anledningen till detta är att det är röd dag och att man ska ha dubbelt betalt då. Men min pojkvän är tydligen inte värd så mycket, även om han ställer upp när som helst och jobbar på fredagsnätterna, även att han jobbat hela dagen och kommer hem vid 5.
Sjysst stil, verkligen!

Skit samma, idag är jag lättirriterad, småsur, trött och har ont i magen och kroppen. Wiho!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0