Julpyntet för i år!

Nu har jag "julpyntat" lite, Rei vill ju inte ens fira jul och vill ännu mindre ha julpynt och sådana saker men ja, justnu har han inte så mycket att säga till om ;)
Förra året då vi träffades så kommer jag ihåg att jag och Älin åkte till Linköping och då köpte jag julgranskulor. Men eftersom vi inte hade någon julgran här då så hängde jag helt enkelt upp dem i palmen i vardagsrummet. När Re8i fick syn på detta så tog han ner dem och ja, jag hängde upp dem igen. Så höll vi på ett tag tills han inte orkade längre och då fick jag som jag ville, haha. Han fick även en julstjärna av sin syster som vi i år har i köket.


Stjärnan och våra miljoner kryddor/ogräs.

De första tomtarna som satt sin fot i Reis lägenhet. Dessa fick jag när jag var hos mormor och dem är från Kosta Boda.

Och tatatadam! "Julgranen"


Nu ska jag klä på mig lite och dra hem till mamma och baka lussekatter! Mumma mumma


Förresten, ikväll ska Rei och jag öppna två luckor ur vår chokladkalender eftersom vi glömde göra det igår, moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0