2009-11-03

Idag är det då 10 dagar kvar tills min moder fyller år, 13 nov.

Igår så gick Rei och jag och la oss och läste lite vid nio ungefär men jag blev så grymt trött så jag somnade vid halv 10 och sov i stort sett resten av natten, vaknade ju dock vid 6 och kunde inte somna om, ville vara lite gullig och skicka sms till Älin med och vips så var hon också vaken, haha. För att gottgöra att jag förstört hennes sista timma sömn så ringde jag upp henne och sjöng "När trollmor lagt de 11 små trollen" så 'fint' jag bara kunde, haha. Rei låg bredvid och han blev liiiika glad som Älin, moahaha. Vid halv åtta så somnade jag om och vaknade vid 12! Något måste ju vara fel!

Sitter och tittar på Förlossningskliniken nu och har ett efterlängtat chat-samtal just nu:)

Sen ska jag nog skriva mig en packa-ner lista till torsdag då det bär av till Älin som flyttat till EGEN lägenhet i Linköping! Så jag ska upp och ha en röjfest där så hon får flytta! Mihihi
Nej men jag ska ta med lite upp till henne tänkte jag och så kanske vi drar ut på tordagen då jag kommer upp, men får se va;)

Nu ska jag fortsätta prata, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0