2009-11-10

Idag har David varit här sen han slutade skolan men har åkt hem till mamma igen. Rei, jag, David och Jonathan åkte till Bellans dagis vid halv 6 och tittade på deras konstverk som dem målat, liv i luckan eller vad man säger, haha. Det var 10 kr i inträde och vi fick en jättegullig biljett som dem gjort.
Efter åkte vi och handlade vilket resulterade i att jag har gjort 4 matpajer varav 3 är med kött/kyckling i och en är vegetarisk.
David hjälpte till så vi lagade även mat tills idag vilket blev potatis, kycklingfiléer och bearnesås, skit gott!

Så nu ska jag varva ner, frysa ner pajerna i burkar och gå och lägga mig bredvid Rei.

Hörs imorgon, god natt! :)

Uppdatering: Länk till vt.se där dem skrivit om Björkens konstverksutställning. Belli är dock inte med..

http://vt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5134345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0