2009-11-14

Idag känns det som en bra dag, känns som att klockan närmar sig 7  men den är bara 4! Wonderbart!

Idag så plockade Rei iordning lite här i lägenheten medans jag låg och försökte somna om vilket inte gick eftersom jag var så förnannat hungrig så jag gick upp och då hade han gjort iordning på vardagsrumsbordet och tänt ljus och lite så vi satt här och åt frukost och myste en massa. Nu ligger han och sover till lite lugn musik, låter jättemysigt när han tar sina djupa och tunga andetag, älskart!
Märkte att det blev många mysord idag men ja, jag hoppas att kvällen fortsätter såhär sedan eftersom Rei är ledig ikväll. Blir troligtvis potatisgratäng, film och en massa mys och kärlek vilket jag tror att vi båda behöver just nu, i alla fall jag!

Så idag känns det som en bra dag!

Ska förresten ut och träffa M sedan vid 5 och se vad vi ska hitta på, så tråkigt nu när det är dåligt väder och så mörkt.. Sen är allt stängt med, vi hade tänkt att gå till Mejeriet men det är inte öppet på lördagar, men men, något hittar vi nog på i alla fall! :)

Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst det kan jag hjälpa dig med :) jag vet dcok inte hur man fixar en header. Det var frida som gjorde en till mig. Men jag gillade inte den så tog bort den. Men jag kan hjälpa dig med det andra :)

2009-11-14 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0